Tuotteet
Kaikki hakutulokset
18.3.2020

Tiedote asiakkaillemme

Pandemiaksi levinnyt koronavirustilanne aiheuttaa ihmisissä suurta huolta ja epävarmuutta. Me olemme Lappsetilla varautuneet kaikin mahdollisin keinon huomioimalla asiakkaidemme, henkilöstömme, muiden sidosryhmiemme sekä perheiden hyvinvoinnin, terveyden ja turvallisuuden.

Haluamme toimia vastuullisesti pandemiatilanteessa niin asiakkaitamme kuin omaa henkilöstöämme kohtaan, minkä vuoksi olemme peruneet asiakasvierailut Rovaniemen tehtaalle toistaiseksi, kunnes epidemiatilanne on laantunut.

Palvelemme asiakkaitamme normaalisti diginä, chatissa, sähköpostitse ja puhelimessa

Palvelemme asiakkaitamme normaalisti koronavirusepidemiasta huolimatta. Olemme kuitenkin huomioineet tilanteen seuraavasti:

• Olemme valmiit tekemään yhteistyötä kanssanne etäyhteyksien avulla. Voimme järjestää kokoukset etäyhteyksin. Palvelemme asiakkaitamme normaalin tapaan digiyhteyksiä hyödyntäen sähköpostitse, chatissa ja puhelimitse, Skypen, Teamsin tai muun videoyhteyden kautta.
  • Olemme siirtäneet asiakastapahtumat ja koulutukset myöhemmäksi. Ilmoitamme siirretyistä tilaisuuksista ilmoittautuneille erikseen.
  • Toivomme kaikkien toimistollamme vierailevien huolehtivan käsihygieniasta ja välttävän kättelyä.
  • Olemme lisänneet etätyöskentelyä. Myyntihenkilöstömme tekee työtä etänä ja tuttuun myyjäänne on helppo olla yhteyksissä.
  • Asennustiimimme toimivat normaalisti, mutta tilanne huomioon ottaen asentajamme välttävät kättelemistä, pitävät vähintään metrin välimatkan asiakkaaseen ja huolehtivat käsi- ja yskimishygieniastaan huolella.
  • Seuraamme tilannetta tarkasti ja noudatamme viranomaisten uusimpia ohjeita.

Toimitusvarmuutemme on erinomainen ja toimitusaikamme ovat lyhyet

Hankintaorganisaatiomme on tehnyt erinomaista työtä varmistaen leikki- ja liikuntapaikkavälineissä sekä puisto- ja kadunkalusteissa tarvittavien komponenttien saatavuuden koronatilanteesta huolimatta. Sen vuoksi tehtaamme toimivat normaalisti, ja toimitusvarmuutemme on erinomainen. Voimme toimittaa tuotteet asiakkaalle normaalien toimitusaikojen puitteissa.

Haluamme kannustaa asiakkaitamme edistämään leikki- ja liikunta-alueidensa sekä yhteisten ulkotilojen projekteja sekä hankkeita, ja palvelemme teitä kuten ennenkin, tällä hetkellä etäyhteyksien kautta.

Lisätietoja:
Erkki Ikäheimo, Johtaja, Pohjoismaiden liiketoiminta, puh. +358 40 535 9962, erkki.ikaheimo@lappset.com