Sona interaktiivinen tanssikaari Rouwers

Interaktiivisten leikkipaikka- ja liikuntavälineiden suunnittelun periaatteet

Täydellisen interaktiivisen leikkipaikka- ja liikuntavälineen luominen ei ole helppo tehtävä. Siksi kysyimme itseltämme paljon kysymyksiä luodessamme innovatiivisia tuotteitamme: Mikä tuo meille iloa? Miten voimme varmistaa, että tuotteemme erottuvat joukosta? Pohdinnan jälkeen päädyimme viiteen keskeiseen periaatteeseen, interaktiivisia leikkipaikka- ja liikuntavälineitämme. Näiden suuntaviivojen avulla varmistamme, että jokainen välineemme tarjoaa ainutlaatuisen kokemuksen.

Published: 3. marraskuuta 2020, edited: 15. huhtikuuta 2024
2
Hauskuutta kuvaava kuvake

Hauskuus

"Voinko mennä vielä kerran?" – tämä lause saattaa kaikua leikkipuistossa lapsen suusta. Kun kuulemme sen niin tiedämme, että joku nauttii täysin rinnoin ja pitää hauskaa. Pyrimme sisällyttämään tämän 'vielä kerran' -efektin jokaiseen suunnitelmaamme. Hauskuus on meille ensisijaisen tärkeää, sillä ilman sitä kukaan ei pelaa, ja neljä muuta periaatetta voi jättää heti huomioitta!

Aktiivisuutta kuvaava kuvake

Aktiivisuus

Me haluamme, että tuotteemme saavat ihmiset nousemaan sohvalta ja liikkumaan! Vietämme liikaa aikaa istuma-asennossa. Tutkimukset ovat osoittaneet, että mm. kolme neljäsosaa Iso-Britannian lapsista viettävät vähemmän aikaa ulkona kuin vangit. Suunnittelemme tuotteemme siten, että ne innostavat ihmisiä leikkimään tavalla, joka on hyvä keholle ja mielelle.

Älykkyyttä (digitaalista) kuvaava kuvake

Älykkyys

Yhdistämme pelaamisen elementtejä ulkoleikkeihin luodaksemme uudenlaisen tavan leikkiä, liikkua ja pelata. Hyödynnämme innovatiivista teknologiaa nostamaan leikkipuiston tasoa ja luomaan innovatiivisia leikkiympäristöjä. Interaktiivisen tuotteen omistajana voit ladata uusia hienoja pelejä leikkivälineisiin käyttäjien löydettäviksi. Leikki muokkautuu dynaamisesti käyttäjän mukaan, ja ohjelmisto voidaan säätää sopimaan pelaajille, jotka ovat puiston kävijäkohderyhmää. Käytämme leikki- ja liikuntavälineidemme dataa jatkuvasti parantaaksemme kaikkia välineitämme sijainnista riippumatta.

text liftup shape

Ulkoilun ilo

Uskomme terveellisen ja seikkailullisen ulkoleikin ja -pelin voimaan. Esimerkiksi tanssiminen ulkona sateessa ystävien kanssa tai jalkapallon pelaaminen aurinkoisena päivänä. Siksi suunnittelemme kaikki interaktiiviset tuotteemme kestämään ulkotiloissa, säästä ja ilkivallassa riippumatta.

text liftup shape

Luovuus

Lappsetin suunnittelijoina emme luo pelkästään leikkiä, vaan mahdollisuuksia peleihin ja leikkeihin. Jos onnistumme siinä hyvin, tarjoamme pelaajille '1001 tapaa pelata', jotta he voivat löytää itsensä. Kokemuksemme mukaan ainoat, jotka kysyvät 'miten peliä tulisi pelata', ovat aikuisia. Emme kerro pelaajille, miten peliä tulisi pelata, vaan annamme heille muutamia vihjeitä sekä vapauden kehittää omia sääntöjä ja ideoita luodakseen todellista taikaa.

Kuvassa Managing Director, Lappset Interactive, Rob Tuitert
Tekijän profiili Rob Tuitert | Managing Director, Lappset Interactive

Robin vastuulla on Lappsetin interaktiivisten leikki-ja liikuntavälineiden innovaatiot ja tuotanto. Robilla on laaja kokemus tuotesuunnittelusta, innovaatiojohtamisesta, tiimin rakentamisesta ja ideointityöstä. Hän on työskennellyt Lappsetilla vuodesta 2006 lähtien. Robilla on vahva intohimo luoda tuotteita, jotka eivät ainoastaan tarjoa hauskuutta käyttäjilleen, vaan myös innostavat ihmisiä olemaan luovia.

Lisätietoja Robista. LinkedIn.

Lue lisää interaktiivisista ratkaisuistamme

Lappset interaktiiviset leikkipaikkavälineet